Thursday, October 28, 2010

韓国の紅葉






先週、私は韓国に行ってきました。
韓国の紅葉はとてもうつくしいです!
これは私の紅葉の写真です。



3 comments:

  1. エバンスさん

    きれいですね。
    I haven't been to 韓国(かんこく) yet.
    I really want to go :)

    ReplyDelete
  2. エバンスさん

    きれいですね。
    韓国 has nice scenery. Have you watched the famous TV series called "Winter Sonata 1, 2 と 3". I visited their movie shoot locations in 韓国. I like to see the 雪 と trees.

    ReplyDelete
  3. 先生、ありがとがざいます。

    ベロニカさん、いいえ、私は韓国のドラマを見ていない。私は日本のドラマを愛して。 (^0^)

    ReplyDelete